کلیپس کوچک سفید (1.5 میل)

کاربرد ترازکننده کاشی و سرامیک

کاربرد ترازکننده کاشی و سرامیک

ترازکننده کاشی و سرامیک یکی از ابزارهای مهم در نصب کاشی و سرامیک است. بر کسی پوشیده نیست که کاشی و سرامیک در هرخانه ای به منزله لباس آن خانه است چه در نمای بیرون چه در نمای داخلی.

این که شما ابزاری داشته باشین که به شما کمک کند تا کاشی و یا سرامیک خود را بسیار تمیز و صاف نصب کنید بسیار عالی خواهد شد چون زیبایی نصب هر نوع کاشی مستلزم نصب هم سطحف بدون موج و همتراز است.

استفاده از ترازکننده کاشی سرعت و دقت و نصب کاشی و سرامیک رو افزایش میدهد. همچنین شما میتوانید از این محصولات به جای بند کاشی و سرامیک نیز استفاده کنید به این صورت که شما با تنظیم 1.5 میلیمتری هر ترازکننده میتوانید بند کاشی را حذف کنید.

انواع ترازکننده کاشی

  • همتراز کاشی و سرامیک
  • همتراز موزائیک
  • همتراز واش بتن
  • همتراز پیچی
  • همتراز پیچی پاور
  • همتراز اسپیرال
  • همتراز کاشی و سرامیک

کلیپس کوچک سفید (1.5 میل)

برای افزایش دقت و زیبایی کاشی کاری استفاده از این محصول توصیه میشود. این محصول از دو قسمت پلاستیکی گوه همتراز و کیلیپس همتراز استفاده شده است. که گوه بخش به اصطلاح نری و کلیپس مادگی می باشد که با قرار دادن هر دو زیر کاشی یا سرامیک میتوانید فاصله یکسانی را اعمال کنید بدین صورت که با عقب یا جلو کردن گوه کاشی یا سرامیک بالا و پایین میشود و با یکسان کردن همگی قطعات کاشی و سرامیک همگی تراز میشوند.

همتراز موزائیک

یکی از موضوعاتی که در نصب موزائیک باید به آن توجه کرد این است که در هنگام نصب همتراز نبودن موزایک ها باعث رفتن مواد شوینده و آب زیر آن میشود که این اتفاق باعث انباشته شدن خزه و جلبک و گرد و خاک زیر یا اطراف موزایک میشود و رنگ تیره ای به بندکشی کاشی و سرامیک میدهد. همتراز موزایک محصولی کاربردی برای رفع این مشکل است که علاوه بر جلوه منظم و تمیزی که به موزایک کاری شما میدهد باعث میشود عمر موزایک شما حفظ شود و در طولانی مدت جلوه بدی را نشان ندهد. زیرا برای اکثر کاشی کار ها تمیزی کار بسیار مهم است تا بتواندد در نهایت کاری صاف، هموار و زیبا را تحویل دهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *